1 mars 2006

Paggan och Foppa

OS-finalen i hockey var gastkramande upplösning på turneringen och den idrottsintresserade delen av Sverige (yours truly included) satt och bet på armbågarna i slutminuten.

Ceremonin på Medborgarplatsen var välkommen men jag fattar inte varför Leif Pagrotsky var tvungen att blanda sig i det. Hans dans med Foppa måste tillhöra årets kalkontoppar, han ser ut som ett förvuxen sprattelgubbe när han hänger i armarna på Peter Forsberg (93 kg).

Jag kommer ihåg att jag tyckte det såg lustigt ut när jag såg det första gången men kunde inte förstå varför, men nu ser jag det: Båda har en Tre Kronor-tröja på sig och båda har skägg. en är liten, en är stor.

Likheten med TV-reklamen från Tele2 är slående.

The company that brings you small bills.

Tipstack Spookhead

Inga kommentarer: